Лични подаци
|
||||
Име и презиме
|
Тања Ђорђевић
|
|
||
Датум рођења
|
15. 7. 1975.
|
|||
ЈМБГ
|
1507975789536
|
|||
Адреса
|
Немањина 27/15, Чачак
|
|||
Имејл
|
tajjja@gmail.com
|
|||
Веб-сајт
|
Блог О
српском на српском
https://tajjjaonline.wordpress.com
|
|||
Блог
|
Блог новинарске
секције Моћ речи,
Електронски портфолио
Мој блог,
блог настао за
потребе угледне активности
|
|||
Телефон
|
062 8809158 032 347 470
|
|||
Пол
|
женски
|
|||
Држављанство
|
Република Србија
|
|||
Националност
|
српска
|
|||
Образовање
|
||||
Образовање
|
Филолошки факултет, српски језик и
књижевност
|
|||
Академско
звање
|
Дипломирани професор српске књижевности
и језика
|
|||
Стручни
испит
|
Да, положен 2004.
|
|||
Стручно
звање
|
Дипломирани професор српске књижевности
и језика
|
|||
Страни
језици
|
енглески (ниво: основни); руски (ниво: средњи)
|
|||
Радно искуство
|
||||
од 1. 9. 2002. Гимназија, Чачак
|
17. 5
година радног стажа
|
|||
од 3. 3. 2003. у ОШ „Милица Павловић”, Чачак
|
||||
Вештине и способности
|
||||
Информатичке
и дигиталне
|
MS
Office (Word, Excel, Power Point, Publisher… )
Интернет
Познавање рада са „Google“ алатима и окружење „Wordpress“ „Webli“ „Wix“
Израда интернет презентација и блогова
Примена веб 2.0. алата у настави
Рад
у свим
Microsoft office програмима
Рад
у различитим алатима за обраду слика, аудио и видео-записа
Рад са различитим
алатима за креирање мултимедијалних садржаја
Коришћење
различитих алата и сервиса за он-лајн сарадњу
Рад
у различитим програмима за израду и креирање наставних садржаја за
електронско учење
Рад
са Moodle платформом за
учење на даљину
|
|||
Друге
|
Примена информационо- комуникационих технологија (ИКТ) у
настави.
|
|||
Стручно
усавршавање
|
||||
Аутор
и/или коаутор акредитованих програма стручног усавршавања и скупова
|
||||
Планирање у настави српског језика, коаутор и
реализатор акредитованог програма стручног усавршавања 2009, 2010, 2011.
|
||||
Предавач
и учесник у научним и стручним скуповима, саветовањима, конфер.
|
||||
Нове технологије у образовању, Министарство просвете
науке и технолошког развоја, Бгд, 2017.
|
||||
Угледни часови српског језика – размена искустава, приказ угледног часа Међу својима, В. П. Диса, Подружница Друштва за српски језик
Моравичког округа, РЦ Чачак, 2016.
|
||||
Обука за прегледаче тестова на завршном испиту из српског језика, 2014.
|
||||
Оснаживање професионалних компетенција запослених у образовању,
2013.
|
||||
Учесник на стручној трибини Квалитет
уџбеника и његово коришћење, Издавачка кућа Клет,2012.
|
||||
Учесник стручног
скупа Оснаживање наставника за креирање личног плана стручног
усавршавања, РЦ Чачак, 2012. г.
|
||||
Одобрени пројекти
|
||||
Учесник
у пројекту „2000
дигиталних учионица” МПНТР, 2018.
|
||||
Учесник
у пројекту Квиз знања Мозгалица, 2016,
2017,2018.
|
||||
Учесник у
пројекту Завичајни
писци у оку професора, 2016.
|
Похађани акредитовани програми стручног усавршавања
|
|||||
Од 2020.
|
Укупно:
|
||||
Групни рад и интердисциплинарност са
применом веб-алата (у
току)
|
36 сати
|
||||
Укупно од 2004. до 2019. г. (91+91+223.5)
|
Укупно: 405,5
|
||||
Од 2015. до дана
предаје захтева за напредовање
|
Укупно: 223.5
|
||||
Интернет учионица, ОКЦ, 2019. (К4, П3, 630)
|
32
сата
|
||||
Веб-алатима до интерактивне наставе, ОКЦ, 2019. (К2, П1, 418)
|
36 сати
|
||||
Да дете свако учи лако – смисленим учењем до компетенција за 21. век, ЗУОВ, 2019. (К2, П3)
|
8 сати
|
||||
Дигитална
учионица/дигитално компетентан наставник, ЗУОВ,2018 (К1)
|
19.5 сати
|
||||
Програм
обуке наставника за реализацију наставе оријентисане ка исходима учења, ЗУОВ, 2018.
|
24 сата
|
||||
34
сата
|
|||||
35 сати
|
|||||
Школски електронски
часопис у служби креативности ученика, ОКЦ, 2017.
(К1, П3, 273)
|
35 сати
|
||||
Од 2009. до
2014. године
|
Укупно: 91
сат
|
||||
Добра припрема за час
– успепшан час, ОКЦ, 2013. (К2, П3, 433)
|
24 сата
|
||||
Настава у облаку, ОКЦ, 2013. (К4, П3, 636)
|
24 сата
|
||||
Оснаживање
професионалних компетенција запослених у образовању, конференција, ЗУОВ, 2013.
|
2 сата
|
||||
Блог, твитер и фејсбук у настави, ОКЦ, 2012. (К2, П3, 361)
|
24 сата
|
||||
Квалитет
уџбеника и његово коришћење, трибина, ЗУОВ, 2012.
|
1 сат
|
||||
Функционална писменост,
Регионални центар Чачак, 2010.
|
16 сати
|
||||
Од 2004. до
2009. године
|
Укупно: 91
сат
|
||||
Десет корака - програм
превенције болести зависности,
Корак по корак, Београд, 2007.
|
15 сати
|
||||
Школско оцењивање у основној и средњој школи; Завод за вредновање квалитета
образовања и васпитања, Београд, 2007. (К2,279)
|
12 сати
|
||||
Реализација наставе грађанског
васпитања у петом разреду основне школе, Министарство просвете и
спорта у сарадњи са Грађанским иницијативама, 2007.
|
8 сати
|
||||
Реализација наставе грађанског
васпитања у шестом разреду основне школе,
Министарство просвете и спорта у сарадњи са Грађанским иницијативама, 2007.
|
8 сати
|
||||
Програм радионица ненасилне комуникације Речи су прозори или зидови
са ученицима; Центар за ненасилну комуникацију Чувари осмеха, Београд, 2006.
|
48 сати
|
||||
Неформални облици
стручног усавршавања
|
|||||
Рецензија и презентација књиге Тамо?
И назад?, ауторке Софије Димитријевић, 2016.
|
|||||
Стручни радови
|
|||||
Радови
|
Конкурси
|
Организатори
|
Шк.година
|
||
Увела ружа,
Бора Станковић |
III
награда Рад у Бази знања
Дигитални час
|
Министарство трговине, туризма и
телекомуникација
|
2019/2020.
|
||
Порекло
и развој српског језика и писма до појаве Вука Караџића
|
III награда Рад у Бази
знања Дигитални час
|
Министарство трговине, туризма и телекомуникација
|
2017/2018.
|
||
Све ће
то народ позлатити,
Лаза Лазаревић
|
Рад у Бази знања Дигитални час
|
Министарство трговине, туризма и
телекомуникација
|
2017/2018.
|
||
Прича о
кмету Симану,
Иво Андрић
|
Рад у Бази знања Дигитални час
|
Министарство трговине, туризма и
телекомуникација
|
2016/2017.
|
||
Пилипенда,
Симо Матавуљ
|
Рад у Бази знања Дигитални час
|
Министарство трговине, туризма и
телекомуникација
|
2016/2017.
|
||
Квиз о
Светом Сави
|
Рад у Бази знања Креативне школе
|
ЗУОВ
|
2013/2014.
|
||
Међу
својима,
Владислав П. Дис
|
Рад у Бази знања Креативне школе
|
ЗУОВ
|
2013/2014.
|
||
Онлајн дидактички
материјали
|
|||||
Способности
стечене неформалним образовањем:
-
МС
Офис пакет
-
рад
са свим веб 2.0/3.0 алатима - уређивање блогова, сајтова, израда разних
мултимедијалних садржаја, коришћење алата за сарадњу и рад онлајн...
-
рад
у различитим програмима за израду и креирање наставних садржаја за
електронско учење
Веб-алат Версал -
интерактивне лекције за мобилно учење
Сајт са интерактивним материјалима за ученике: Wix
Интерактивни веб-алати:
-
за вођење пројеката Трело
-
софтвер са интерактивном таблом Мозабук
-
тестови, квизови - Каху
-
Презентације, инфограми, постери... Пикточарт
-
Е-књиге, брошуре Енифлип
-
временска линија Сутори
|
|||||
Друштвени ангажмани: ангажман у стручним
друштвима и удружењима
|
|||||
Члан
Подружнице Друштва за српски језик и књижевност Моравичког округа
|
|||||
Награде
|
III
награда за рад
Порекло
и развој српског језика и писма до појаве Вука Караџића
на
конкурсу Дигитални час Министарства
трговине, туризма и телекомуникација
Увела
ружа, Бора Станковић
на
конкурсу Дигитални час Министарства
трговине, туризма и телекомуникација
|
||||
Хоби
/ интересовања
|
Савремена
настава
|
||||
Особине
|
одговорна, организована, креативна,
систематична, аналитична, вредна, упорна,
перфекциониста, комуникативна, педантна...
|
||||
Амбиција
|
Унапређење
педагошке праксе:
-
угледни
часови, пројекти
-
коришћење
дигиталне учионице
-
већа
примена веб 2.0. алата у настави
-
интердисциплинарна
настава
-
онлајн
пројекти,
-
публиковање
примера добре праксе (База знања)
Унапређење
садржаја у наставном процесу:
-
дигитална
писменост
-
функционална
писменост
|
||||
О
себи ...
|
Таленат који нам је дат од рођења налик је
небрушеном дијаманту. Међутим, ма колико дијамант био изузетан, брилијант се
разликује од њега као небо од земље. Брилијантом називамо избрушени дијамант
чија вешта обрада захтева стрпљив и префињен рад.
Не покушавам да играм боље од других,
само се трудим да играм боље од себе.
|