ПРОГРАМИ
СТРУЧНОГ УСАВРШАВАЊА КОЈИ СЕ ОСТВАРУЈУ ИЗВОЂЕЊЕМ ОБУКЕ
КОМПЕТЕНЦИЈЕ
Назив
акредитованог
програма и
каталошки број са годином
|
1.
Компетенција за наставну област, предмет и методику
наставе
|
2.
Компетенција за поучавање и учење
|
3.
Компетенција за подршку развоју личности ученика
|
4.
Компетенција за комуникацију и сарадњу
|
Бодови
|
Програм радионица ненасилне комуникације Речи
су прозори или зидови; Центар за ненасилну комуникацију „Чувари
осмеха” Београд, 2006.
|
ü
|
48
|
|||
Школско оцењивање у основној и средњој школи; Завод за вредновање квалитета образовања и васпитања, Београд,
2007. (К2, 279)
|
ü
|
12
|
|||
Десет корака - програм превенције болести зависности, Корак по корак,
Београд, 2007.
|
ü
|
15
|
|||
Од 2004.
до 2009. године
|
1
|
1
|
1
|
75
|
|
Функционална писменост, Регионални центар Чачак, 2010. К1
|
ü
|
16
|
|||
Блог, твитер и фејсбук у настави, ОКЦ, 2012. (К2, П3, 361)
|
ü
|
24
|
|||
Настава у облаку, ОКЦ,
2013.
(К4,
П3, 636)
|
ü
|
24
|
|||
Добра припрема за час – успепшан час, ОКЦ, 2013. (К2, П3, 433)
|
ü
|
24
|
|||
Од 2009.
до 2014. године
|
1
|
2
|
1
|
88
|
|
Школски електронски часопис у служби креативности
ученика, ОКЦ, 2017. (К1, П3, 273)
|
ü
|
35
|
|||
ü
|
35
|
||||
ü
|
34
|
||||
Програм обуке наставника за реализацију
наставе оријентисане ка исходима учења, ЗУОВ, 2018.
|
ü
|
24
|
|||
Дигитална учионица/дигитално компетентан наставник, ЗУОВ,18
|
ü
|
19.5
|
|||
Да дете свако учи лако- смисленим учењем до компетенција за 21. век,
ЗУОВ, 2019.(К2, П3)
|
ü
|
8
|
|||
Веб-алатима до интерактивне наставе, ОКЦ, 2019. (К2, П1, 418)
|
ü
|
36
|
|||
Интернет учионица,
ОКЦ, 2019. (К4, П3,
630)
|
ü
|
32
|
|||
Од 2015.
до дана предаје захтева
|
3
|
4
|
1
|
192+32
|
|
Укупно бодова:
|
К1 4
|
К2 7
|
К3 1
|
К4
3
|
387
|
ПРОГРАМИ СТРУЧНОГ УСАВРШАВАЊА КОЈИ СЕ
ОСТВАРУЈУ ИЗВОЂЕЊЕМ ОБУКЕ
ПРИОРИТЕТНА ОБЛАСТ
Назив
акредитованог
програма и
каталошки број са годином
|
П 1 Индивидуализовани
приступ у раду са децом, ученицима и полазницима ...
|
П 2
Праћење
и вредновање образовних постигнућа и подстицање развоја деце...
|
П 3
Избор,
израда, прилагођавање и употреба уџбеника, дидактичко - методичког материјала
...
|
П 4
Стварање
толерантне и недискриминативне средине за учење и развој сваког појединца ...
|
Бодови
|
Програм радионица ненасилне комуникације Речи
су прозори или зидови; Центар за ненасилну комуникацију „Чувари
осмеха” Београд, 2006.
|
ü
|
48
|
|||
Школско оцењивање у основној и средњој школи; Завод за вредновање квалитета образовања и васпитања, Београд,
2007. (К2, 279)
|
ü
|
12
|
|||
Десет корака - програм превенције болести зависности, Корак по корак,
Београд, 2007.
|
ü
|
15
|
|||
Од 2004.
до 2009. године
|
1
|
2
|
75
|
||
Функционална писменост, Регионални центар Чачак, 2010. К1
|
ü
|
16
|
|||
Блог, твитер и фејсбук у настави, ОКЦ, 2012. (К2, П3, 361)
|
ü
|
24
|
|||
Настава у облаку, ОКЦ,
2013.
(К4,
П3, 636)
|
ü
|
24
|
|||
Добра припрема за час – успепшан час, ОКЦ, 2013. (К2, П3, 433)
|
ü
|
24
|
|||
Од 2009.
до 2014. године
|
4
|
88
|
|||
Школски електронски часопис у служби креативности
ученика, ОКЦ, 2017. (К1, П3, 273)
|
ü
|
35
|
|||
ü
|
35
|
||||
ü
|
34
|
||||
Програм обуке наставника за реализацију
наставе оријентисане ка исходима учења, ЗУОВ, 2018.
|
ü
|
24
|
|||
Дигитална учионица/дигитално компетентан наставник, ЗУОВ,18
|
ü
|
19.5
|
|||
Да дете свако учи лако- смисленим учењем до компетенција за 21. век,
ЗУОВ, 2019.(К2, П3)
|
ü
|
8
|
|||
Веб-алатима до интерактивне наставе, ОКЦ, 2019. (К2, П1, 418)
|
ü
|
36
|
|||
Интернет учионица,
ОКЦ, 2019. (К4, П1,
630)
|
ü
|
32
|
|||
Од 2015.
до дана предаје захтева
|
4
|
4
|
192+32
|
||
Укупно бодова:
|
П1 4
|
П2 1
|
П3 8
|
П4
2
|
387
|