Прилози

ПРОГРАМИ СТРУЧНОГ УСАВРШАВАЊА КОЈИ СЕ ОСТВАРУЈУ ИЗВОЂЕЊЕМ ОБУКЕ

КОМПЕТЕНЦИЈЕ
Назив
акредитованог
програма  и
каталошки број са годином
1.
Компетенција за наставну област, предмет и методику наставе
2.
Компетенција за поучавање и учење
3.
Компетенција за подршку развоју личности ученика
4.
Компетенција за комуникацију и сарадњу

Бодови
Програм радионица ненасилне комуникације Речи су прозори или зидови; Центар за ненасилну комуникацију „Чувари осмеха” Београд, 2006.         





ü   
48
Школско оцењивање у основној и средњој школи; Завод за вредновање квалитета образовања и васпитања, Београд, 2007. (К2, 279)                                                                                                         

ü   


12
Десет корака - програм превенције болести зависности, Корак по корак, Београд,  2007.


ü   

15
Од 2004. до 2009. године

 1
  1
1
75
Функционална писменост, Регионални центар Чачак, 2010. К1
ü   



16
Блог, твитер и фејсбук у настави, ОКЦ, 2012(К2, П3, 361) 

ü   


24
Настава у облаку, ОКЦ, 2013
4, П3, 636)   



ü   
24
Добра припрема за час – успепшан час, ОКЦ, 20132, П3, 433)                                                  

ü    


24
Од 2009. до 2014. године
1
2

1
88
Школски електронски часопис у служби креативности ученика, ОКЦ, 2017. 1, П3, 273)      
ü    



35

ü    


35

ü   


34
Програм обуке наставника за реализацију наставе оријентисане ка исходима учења, ЗУОВ, 2018.
ü   



24
Дигитална учионица/дигитално компетентан наставник, ЗУОВ,18
ü   



19.5
Да дете свако учи лако- смисленим учењем до компетенција за 21. век,
ЗУОВ, 2019.2, П3)

ü    




8
Веб-алатима до интерактивне наставе, ОКЦ, 2019.  2, П1, 418)

ü    


36
Интернет учионица, ОКЦ, 2019.  4, П3, 630)



ü   
32
Од 2015. до дана предаје захтева
3
  4
 
1
192+32
Укупно бодова:
К1   4
К2   7
К3   1
К4   3
387

 ПРОГРАМИ СТРУЧНОГ УСАВРШАВАЊА КОЈИ СЕ ОСТВАРУЈУ ИЗВОЂЕЊЕМ ОБУКЕ


ПРИОРИТЕТНА ОБЛАСТ 
Назив
акредитованог
програма  и
каталошки број са годином
П 1    Индивидуализовани приступ у раду са децом, ученицима и полазницима ...
П 2
Праћење и вредновање образовних постигнућа и подстицање развоја деце...
П 3
Избор, израда, прилагођавање и употреба уџбеника, дидактичко - методичког материјала ...
П 4
Стварање толерантне и недискриминативне средине за учење и развој сваког појединца ...

Бодови
Програм радионица ненасилне комуникације Речи су прозори или зидови; Центар за ненасилну комуникацију „Чувари осмеха” Београд, 2006.        





ü   
48
Школско оцењивање у основној и средњој школи; Завод за вредновање квалитета образовања и васпитања, Београд, 2007. (К2, 279)                                                                                                         

ü   


12
Десет корака - програм превенције болести зависности, Корак по корак, Београд,  2007.



ü   
15
Од 2004. до 2009. године

 1
 
2
75
Функционална писменост, Регионални центар Чачак, 2010. К1


ü   

16
Блог, твитер и фејсбук у настави, ОКЦ, 2012(К2, П3, 361) 


ü   

24
Настава у облаку, ОКЦ, 2013
4, П3, 636)   


ü   

24
Добра припрема за час – успепшан час, ОКЦ, 20132, П3, 433)                                                  


ü   

24
Од 2009. до 2014. године


4

88
Школски електронски часопис у служби креативности ученика, ОКЦ, 2017. 1, П3, 273)      


ü   

35


ü   

35
ü   



34
Програм обуке наставника за реализацију наставе оријентисане ка исходима учења, ЗУОВ, 2018.

                    

ü   

24
Дигитална учионица/дигитално компетентан наставник, ЗУОВ,18
ü   



19.5
Да дете свако учи лако- смисленим учењем до компетенција за 21. век,
ЗУОВ, 2019.2, П3)


ü   



8
Веб-алатима до интерактивне наставе, ОКЦ, 2019.  2, П1, 418)
ü   



36
Интернет учионица, ОКЦ, 2019.  4, П1, 630)
ü   



32
Од 2015. до дана предаје захтева
4
 
  4

192+32
Укупно бодова:
П1   4
П2   1
П3   8
П4   2
387