К1
|
Компентенције
за наставну област, предмет
и методику наставе – компентенције
за уже стручну област
|
1
|
2
|
3
|
4
|
|
Знања
|
Зна научну
дисциплину којој припада предмет који предаје и њене везе са другим научним
дисциплинама;
|
+
|
||||
Познаје
одговарајућу област и зна наставни план и програм предмета који реализује,
као и његову корелацију са другим областима, односно предметим
|
+
|
|||||
Познаје опште
принципе, циљеве и исходе образовања и васпитања, као и опште и посебне
стандарде постигнућа ученика и њихову међусобну повезаност;
|
+
|
|||||
Разуме
социјалну релевантност садржаја предмета;
|
+
|
|||||
Поседује
дидактичко-методичка знања неопходна за предмет који предаје;
|
+
|
|||||
Познаје
технологије које прате научну дисциплину и предмет који предаје;
|
+
|
|||||
Познаје страни
језик у функцији предмета који предаје.
|
+
|
|||||
Планирање
|
Програм рада
припрема тако да уважава: стандардне постигнућа, наставни план и програм и
индивидуалне разлике ученика, водећи рачуна о садржајној и временској
усклађености;
|
+
|
||||
Планира и
програмира рад, водећи рачуна да садржај учини доступним ученицима
(пријемчив, разумљив, интересантан);
|
+
|
|||||
Планира примену
различитих метода, техника и облика рада и доступних наставних средстава ради
ефикасности и ефективности наставног процеса;
|
+
|
|||||
Планира и
програмира садржаје наставе водећи рачуна о корелацији, како хоризонталној,
тако и вертикалној;
|
+
|
|||||
Планира
информисање о новим трендовима и примену одговарајућих и доступних
технологија у образовању;
|
+
|
|||||
Планира проверу
остварености прописаних образовних стандарда и циљева учења наставног
предмета.
|
+
|
|||||
Реализација
|
Остварује
функционалне, образовне и васпитне циљеве у складу са општим принципима,
циљевима и исходима образовања, наставним планом и програмом предмета који
предаје, прилагођавајући их индивидуалним карактеристикама и могућностима
ученика;
|
+
|
||||
Систематски
уводи ученике у научну дисциплину;
|
+
|
|||||
Повезује
наставне садржаје са претходним знањима и искуствима ученика и њиховим
садашњим и будућим потребама, са примерима из свакодневног живота, са
садржајима из других области, са актуелним достигнућима/научним новинама;
|
+
|
|||||
Повезује и
организује наставне садржаје једног или више предмета у тематске целине
|
+
|
|||||
Примењује
разноврсне методичке поступке у складу са циљевима, исходима и стандардима
постигнућа, садржајима наставног предмета, узрасним карактеристикама и
индивидуалним могућностима и потребама ученика
|
+
|
|||||
Примењује
одговарајуће и доступне технологије у образовању.
|
+
|
|||||
Вредновање,
евалуација
|
Континуирано
прати и вреднује остварену хоризонт.и вертикалну повезаност садржаја
|
+
|
||||
Континуирано
прати и вреднује ученичка постигнућа користећи различите начине вредновања у
складу са специфичностима предмета који предаје;
|
+
|
|||||
Прати и
вреднује интересовања ученика у оквиру предмета који предаје;
|
+
|
|||||
Планира и
предузима мере подршке ученицима на основу анализе остварености образовних
стандарда постигнућа.
|
+
|
|||||
Усавршавање
|
Континуирано се
стручно усавршава у области научне дисциплине којој предмет припада, методике
наставе и образовне технологије
|
+
|
||||
Унапређује
квалитет свог рада примењујући новостечена знања из области у којима се
усавршавао;
|
+
|
|||||
Планира стручно
усавршавање на основу резултата самовредновања и спољашњег вредновања рада и
потреба школе у којој ради.
|
+
|
|||||
K 2
|
Компетенције за поучавање и учење
|
1
|
2
|
3
|
4
|
|
Знања
|
Поседује знања
о когнитивном развоју ученика (когнитивним ступњевима и зони наредног
развоја)
|
+
|
||||
Поседује знања
о природи учења, различитим стиловима учења и стратегијама учења
|
+
|
|||||
Поседује знања
о природи мишљења и формирању научних појмова.
|
+
|
|||||
Планирање
|
Планира
активности полазећи од знања и искустава којима ученици располажу,
индивидуалних карактеристика и потреба ученика, постављених циљева, исхода,
садржаја и карактеристика контекста у којем ради;
|
+
|
||||
Планира
активности којима се развијају научни појмови код ученика
|
+
|
|||||
Планира
подстицање критичког, аналитичког и дивергентног мишљења;
|
+
|
|||||
Планира
различите начине праћења и вредновања рада и напредовања ученика.
|
+
|
|||||
Реализација
|
Примењује
различите облике рада и активности у складу са знањима и искуствима којима
ученици располажу, индивидуалним карактеристикама и потребама ученика,
постављеним циљевима, исходима, садржајима и карактеристикама контекста у
којем ради;
|
+
|
||||
Подстиче и подржава различите стилове учења
ученика и помаже развој стратегије. Учења;
|
+
|
|||||
Континуирано
подстиче развој и примену различитих мисаоних вештина (идентификовање
проблема, решавање проблема, доношење одлука) и облика мишљења (критичко,
аналитичко и дивергентно);
|
+
|
|||||
Подржава
ученике да слободно износе своје идеје, постављају питања, дискутују и
коментаришу у вези са предметом учења;
|
+
|
|||||
Даје упутства јасна свим ученицима и упућује на
трансфер знања;
|
+
|
|||||
Прати и вреднује
постигнућа ученика, примењујући, објективно, јавно, континуирано и
подстицајно оцењивање, дајући потпуну и разумљиву повратну информацију
ученицима о њиховом раду.
|
+
|
|||||
Вредновање,
евалуација
|
Прати и
процењује различите аспекте учења и напредовања, користећи различите технике
евалуирања;
|
+
|
||||
Прати и вреднује ефикасност сопствених метода на
основу ученичких постигнућа
|
+
|
|||||
Прати и
вреднује постигнућа ученика у складу са индивидуалним способностима ученика,
примењујући утврђене критеријуме оцењивања;
|
+
|
|||||
Прати и
вреднује примену инструмената за праћење и анализирање рада у односу на
напредовање ученика;
|
+
|
|||||
Континуирано
прати и вреднује ученичка постигнућа користећи поступке вредновања који су у
функцији даљег учења;
|
+
|
|||||
Процењује потребе ученика за додатном подршком у
учењу.
|
+
|
|||||
Усавршавање
|
Континуирано
унапређује сопствену педагошку праксу на основу анализе ученичких постигнућа;
|
+
|
||||
Унапређује свој
рад, користећи знања стечена усавршавањем у области когнитивне, педагошке
психологије и савремене дидактике и методика
|
+
|
|||||
K 3
|
Компетенције за подршку развоја личности
ученика
|
1
|
2
|
3
|
4
|
|
Знање
|
Зна и разуме
физичке, емоционалне, социјалне и културне разлике међу ученицима
|
+
|
||||
Познаје и разуме
психички, емоционални и социјални развој ученика;
|
+
|
|||||
Поседују знања
о начинима подршке ученицима из осетљивих друштвених група;
|
+
|
|||||
Познаје различите врсте мотивације и начине
мотивисања ученика;
|
+
|
|||||
Уме да препозна, мобилише и подстиче развој
капацитета свих ученика уз уважавање индивидуалности.
|
+
|
|||||
Планирање
|
Планира
различите активности којима ангажује све ученике, уважавајући њихове
индивидуалне разлике у социјалном и емоционалном развоју;
|
+
|
||||
Планира и
усклађује свој рад са психофизичким и развојним карактеристикама ученика,
прихватајући ученика као личност у развоју;
|
+
|
|||||
Планира начине
и поступке подстицања самопоуздања и самопоштовања код ученика:
|
+
|
|||||
Планира
интеракцију свих учесника у образовно-васпитном раду, засновану на поштовању
различитости и уважавању потреба;
|
+
|
|||||
Планира различите активности којима подстиче
креативност и иницијативу ученика
|
+
|
|||||
Реализација
|
Ангажује
ученике у различитим активностима, уважавајући њихове индивидуалне разлике и
законитости психичког развоја;
|
+
|
||||
Примењује
конструктивне поступке при решавању развојних проблема, као и у ситуацијама
кризе и конфликата;
|
+
|
|||||
Обезбеђује
могућности и окружење за активности, интересовања и потребе ученика
уважавајући њихове ставове и мишљења;
|
+
|
|||||
Подстиче самопоуздање, самопоштовање и подиже ниво
аспирација свих ученика;
|
+
|
|||||
Користи различите поступке за мотивисање ученика
|
+
|
|||||
Вредновање,
евалуација
|
Користи
различите стратегије праћења развоја различитих аспеката личности ученика (сарадња
са другим ученицима, решавање конфликата, реаговање на неуспех);
|
+
|
||||
Евалуира
сопствени рад анализирајући и пратећи мотивацију, задовољство, активност
ученика на часу, њихову самосталност и истрајност у раду
|
+
|
|||||
Усавршавање
|
Планира стручно
усавршавање на основу анализе квалитета односа у одељењу, мотивације ученика
за учење и карактеристика личности ученика;
|
+
|
||||
Проширује своја
знања у области психофизичког, социјалног развоја деце и мотивације;
|
+
|
|||||
Активно ради на
побољшању свог односа са ученицима;
|
+
|
|||||
Развија
педагошке вештине за руковођење одељењем.
|
+
|
|||||
K 4
|
Компетенције за комуникацију и сарадњу
|
1
|
2
|
3
|
4
|
|
Знања
|
Разуме важност
сарадње са родитељима/старатељима и другим партнерима у образовно-васпитном
раду;
|
+
|
||||
Поседује информације
о доступним ресурсима који могу подржати образовно-васпитни рад (школским,
породичним, у локалној и широј заједници);
|
+
|
|||||
Познаје облике и садржаје сарадње са различитим
партнерима;
|
+
|
|||||
Поседује знања о техникама успешне комуникације
|
+
|
|||||
Планирање
|
Планира
систематску сарадњу са родитељима/старатељима и другим партнерима у
образовно-васпитном раду на основу анализе мреже могућих партнера и доступне
ресурсе;
|
+
|
||||
Планира различите облике мотивисања за сарадњу;
|
+
|
|||||
Осмишљава ситуације и активности у којима се пружа
могућност за примену комуникацијских вештина.
|
+
|
|||||
Реализација
|
Сарађује са
партнерима, подстиче размену мишљења и гради атмосферу међусобног поверења у
заједничком раду у интересу ученика;
|
+
|
||||
Активно и
конструктивно учествује у животу школе;
|
+
|
|||||
Информише и консултује родитеље/старатеље и
охрабрује их да буду активно укључени у рад школе;
|
+
|
|||||
Разматра и
уважава иницијативе партнера које се односе на унапређивање рада школе
|
+
|
|||||
Активно учествује у раду тимова
|
+
|
|||||
Кроз сарадњу подстиче развој социјалних
компетенција;
|
+
|
|||||
Вредновање,
евалуација
|
Анализира и
процењује сопствене капацитете за сарадњу;
|
+
|
||||
Вреднује сарадњу са партнерима на основу анализе
постигнутих ефеката;
|
+
|
|||||
Континуирано извештава партнере о постигнутим
ефектима сарадње
|
+
|
|||||
Усавршавање
|
Планира стручно
усавршавање на основу анализе успешности сарадње са свим партнерима;
|
+
|
||||
Усавршава се у
области сарадње и комуникацијских вештина;
|
+
|
|||||
Обучава се за тимски рад;
|
+
|
|||||
Активно ради на побољшању свог односа
са свим партнерима у образовно-васпитном раду
|
+
|
|||||
Упитник за самопроцену компетенција наставника
Упитник је направљен у складу са Стандардима компетенција за професију наставника и њиховог професионалног развоја да помогне наставницима у самопроцени сопствених јаких страна и слабости у вези са професионалним компетенцијама. Добијени резултати могу бити од помоћи за постављање циљева у планирању стручног усавршавања. Сваку тврдњу треба проценити на скали од 1-5. Приликом процене, треба имати у виду значење бројева: 5 – одличан / увек 4 – врло добар / веома често 3 – добар / понекад 2 – слаб (захтева моју пажњу, неопходно је унапредити дату компетенцију) / веома ретко 1 – недовољан (неопходно је хитно предузети одговарајуће активности како би се унапредила дата компетенција) / никада
К1-
Компетенције за наставну област, предмет и методику наставе
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
К3-
Компетенције за подршку развоју личности ученика
|
Континуирано охрабрујем ученике да дају
све од себе
|
|
||||||
У односу са ученицима уважавам њихове
потребе и осећања
|
|
||||||
Користим технике позитивног
дисциплиновања ученика без коришћења страха као мотиватора
|
|
||||||
Пружам подршку и охрабрење када ученици
доживе разочарење и неуспех
|
|
||||||
Исказујем позитивна очекивања у вези са
оним што ученици могу да постигну
|
|
||||||
Планирам различите активности које
обезбеђују укључивање ученика са различитим индивидуалним карактеристикама и
потребама
|
|
||||||
Избегавам деструктивну критику, исмевање
и сарказам у контакту са ученицима
|
|
||||||
Пратим развој и напредовање различитих
аспеката личности ученика
|
|
||||||
У планирању сопственог рада и активности
које организујем са децом уважавам социјални контекст из кога деца долазе
|
|
||||||
К4
- Компетенције за комуникацију и сарадњу
|
Радо размењујем идеје, наставне
материјале и опрему са колегама
|
|
||||||
Са родитељима градим атмосферу међусобног
поверења, укључујући их у различите активности у школи
|
|
||||||
Планирам и осмишљавам садржаје сарадње са
установама и институцијама из окружења
|
|
||||||
Ученике, родитеље/старатеље, колеге,
локалну заједницу значајну за образовно-васпитни рад користим као ресурсе за
планирање и реализацију наставних и ваннаставних активности
|
|
||||||
Иницирам и прихватам иницијативу
различитих партнера који могу да допринесу напредовању школе и ученика
|
|
||||||
У комуникацији са партнерима руководим се
правилима успешне комуникације
|
|
||||||
Редовно информишем заинтересоване
партнере о активностима школе које могу унапредити сарадњу
|
|
||||||
Познајем различите облике и садржаје
сарадње са различитим партнерима
|
|
||||||
Учествујем у раду тимова и стручних тела
у школи
|
|
ИНДИКАТОРИ
|
НИВО
|
|||
ПЛАНИРАЊЕ
|
5
|
4
|
3
|
2
|
1.
Редовно се припремам за наставу и поседујем планове за сваки наставни предмет у
складу
са прописаним програмом
|
5
|
|||
2.
Припремам се за допунску наставу и имам
планове које сам ускладио са
идентификованим
потребама ученика.
|
5
|
|||
3.
Припремам се за додатну наставу и имам планове које сам ускладио са
идентификованим
потребама ученика.
|
5
|
|||
4.
Припремам се за ваннаставне активности и имам планове које сам
ускладио са
идентификованим
потребама ученика.
|
5
|
|||
5.
Организујем наставу у складу са индивидуалним потребама ученика
|
5
|
|||
6.
Постављам јасне и оствариве циљеве.
|
5
|
|||
7.
Планирам активности које задовољавају интересовања и потребе свих
ученика
|
5
|
|||
8.
Планирам различите облике рада.
|
5
|
|||
9.
Планирам употребу одговарајућег дидактичког материјала и наставних
средстава
|
5
|
|||
10.Планирам издраду дидактичког материјала и
наставних средстава са ученицима
|
5
|
|||
11.Ефикасно планирам време у току часа.
|
5
|
|||
12.Планирам процену постигнућа на сваком часу
|
5
|
|||
ИНДИКАТОРИ
|
НИВО
|
|||
ОЦЕЊИВАЊЕ
|
5
|
4
|
3
|
2
|
1.
Упознајем ученике са са стандардима оцењивања и праћења рада
|
||||
2.
Мотивишем ученике да воде свој портфолио ка средсво акумулације, организације и
евалуације
свог рада и постигнућа
|
5
|
|||
3.
Користим диференциране тестове.
|
5
|
|||
4.
Редовно пратим напредовање сваког ученика.
|
5
|
|||
5.
Редовно упоређујем своје мишљење о напредовању ученика са мишљењем
самих
ученика
|
5
|
|||
6.
Ученике правовремено обавештавам о постигнућима.
|
5
|
|||
7. Водим
прецизну евиденцију о постигнућима сваког ученика
|
5
|
|||
8. На
основу постигнутих резултата ученика и мишљења ученика о својим постигнућима
(портфолио) предузимам одговарајуће кораке у циљу
побољшања наставе и учења.
|
5
|
|||
ИНДИКАТОРИ
|
НИВО
|
|||
НАСТАВА
|
5
|
4
|
3
|
2
|
1. Добро
познајем предмете које предајем
|
5
|
|||
2.
Саопштавам циљеве јасно.
|
5
|
|||
3. Организујем смислене активности које одговарају постављеним
циљевима.
|
5
|
|||
4.
Познајем способности својих ученика.
|
5
|
|||
5. Не
правим материјалне грешке.
|
5
|
|||
6.
Мотивишем ученике одговарајућим активностима.
|
5
|
|||
7.
Адекватно употребљавам наставне материјале и дидактичка средства.
|
5
|
|||
8.
Користим одговарајуће технике постављања питања.
|
5
|
|||
9.
Ученицима пружам могућност да одговоре на питања.
|
5
|
|||
10.
Ученицима дајем могућност да поставе питање.
|
5
|
|||
11.
Ученике подстичем на рамишљање.
|
5
|
|||
12.
Стварам услове за активан рад свих ученика.
|
5
|
|||
13.
Омогућавам ученицима тимски рада и рад у пару.
|
5
|
|||
14.
Олакшавам ученицима разумевање појмова.
|
5
|
|||
15.
Познајем и пошујем облике учења сваког ученика.
|
5
|
|||
16.
Дајем ученицима разумљива упутства за рад.
|
5
|
|||
17.
Упућујем ученике у коришћење додатне
литературе (интернет,енциклопедије...)
|
5
|
|||
18.
Приликом организовања активности поштујем индивидуалне и групне
потребе и
предзнања
ученика.
|
5
|
|||
19.
Остварујем постављене циљеве.
|
5
|
|||
20.
Редовно реализујем часове додатне наставе.
|
||||
21.
Редовно реализујем часове допунске наставе.
|
5
|
|||
22.
Редовно реализујем часове ваннаставних
активности.
|
5
|
|||
23.
Редовно реализујем час одељењског старешине.
|
5
|
|||
ИНДИКАТОРИ
|
НИВО
|
|||
ОРГАНИЗАЦИЈА РАДА У
УЧИОНИЦИ
|
5
|
4
|
3
|
2
|
1.
Пратим сва дешавања у учионици.
|
5
|
|||
2.
Стварам позитивну атмосферу за рад свих ученика.
|
5
|
|||
3.
Одржавам пажњу интересовање свих ученика током часа
|
5
|
|||
4. На
одговарајући начин решавам проблеме свих ученика
|
5
|
|||
5. Према
свим ученицима се односим једнако.
|
5
|
|||
6.
Успешно користим различите изворе учења.
|
5
|
|||
7.
Успешно организујем све активности (истраживачки пројекти, ескурзије,
посете које
су у
функцији наставе и учења)
|
5
|
|||
8. Водим
прецизну и одговарајућу евиденцију о сваком ученику
|
5
|
|||
9.
Обезбеђујем да ученици поштују правила рада и понашања.
|
5
|
|||
10.Успешно прелазим са једне активности на
другу.
|
5
|
|||
11.По редоследу активности имам припремљен
дидактички материјал и одговарајућа
наставна
средства.
|
5
|
|||
ИНДИКАТОРИ
|
НИВО
|
|||
ПРОФЕСИОНАЛИЗАМ
|
5
|
4
|
3
|
2
|
1. Долазим на време на посао
|
5
|
|||
2. Изражавам се јасно и прецизно.
|
5
|
|||
3. Поузданa сам.
|
5
|
|||
4. Обезбеђујем сигурност ученика.
|
5
|
|||
5. Имам Лични план професионалног развоја.
|
5
|
|||
6. Свој рад и напредак пратим у свом Портфолију.
|
5
|
|||
7. Учествујем у активностима професионалног
развоја у школи.
|
5
|
|||
8. Поседујем самоконтролу и зрелост у опхођењу
са ученицима.
|
5
|
|||
9. Покрећем иницијативе.
|
5
|
Eвалуациони лист за процену наставног часа
I ДИДАКТИЧКО-МЕТОДИЧКЕ
КОМПОНЕНТЕ ЧАСА
1.
|
Наставна јединица је најављена након добро осмишљеног уводног дела.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
2.
|
Циљ наставног часа је благовремено истакнут.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
3.
|
Одабрани су адекватни наставни облици.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
4.
|
Одабране наставне методе су за овакав облик рада ефикасне.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
5.
|
Наставна средства су адекватно одабрана и функционално коришћена.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6.
|
Остали дидактички материјали су ефикасно искоришћени и добро
осмишљени.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
7.
|
Коришћење савремених техничких средстава и извора учења није
адекватно.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
II ПОЛОЖАЈ УЧЕНИКА У
НАСТАВИ
1.
|
Ученици су активни, дискутују, полемишу, питају и закључују.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
2.
|
Интеракције међу ученицима су успешне, унутар групе, међу групама и
између поједин.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
3.
|
Интеракција ученик - наставник и наставник - ученик је спонтана и
толерантна.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
4.
|
На часу не постоји никаква суштинска интеракција – ученици су пасивни.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
III СТИЛ НАСТАВНИКА
И КЛИМА НА
ЧАСУ
1.
|
Наставник контролише све
активности на часу - ауторитаран је.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
2.
|
Наставник вешто и ненаметљиво ствара сарадничку атмосферу - мотивише и
подстиче.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
3.
|
Радна атмосфера и клима на часу су топле и врло пријатне.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
4.
|
Радна атмосфера је напета, нервозна, ништа не функционише како ваља.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
5.
|
Ученици имају потпуно негативан однос према учењу и наставнику.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
IV ИСКУСТВЕНИ ПРИМЕРИ ЗА МОЈ РАД
1.Оно што ми се посебно допало на часу је:
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Оно што би са овог часа ваљало преузети као практична решења и
применити у пракси: _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Оно што ми се уопште не допада:
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
СКАЛА ПРОЦЕНЕ
1 - потпуно неслагање
2 - неслагање
3 - немам мишљење
4 - сагласност
5 - потпуна сагласност
Евалуатор ____________________________________
Анкета
за ученике
Анкета је анонимна и не потписује се. Одговори
на упитник исказују твоје мишљење о квалитету одржаног часа.
Заокружите једну од понуђених оцена:
1 - уопште се
не слажем, 2 - не слажем се 3 - слажем се, 4 - потпуно се слажем
Радујем се часовима српског језика
|
1
|
2
|
3
|
4
|
||
Наставник обично учини час интересантним
|
1
|
2
|
3
|
4
|
||
Наставник нас подстиче да мислимо самостално и помаже нам да
формирамо своје мишљење
|
1
|
2
|
3
|
4
|
||
Ученици у мом разреду воле
да дискутују
|
1
|
2
|
3
|
4
|
||
Наставник нам помаже да у
савладавању градива
|
1
|
2
|
3
|
4
|
||
Наставникова предавања су јасна и
разумљива
|
1
|
2
|
3
|
4
|
||
Предавања/ вежбе су добро
осмишљена
|
1
|
2
|
3
|
4
|
||
На часу се осећам удобно и
опуштено
|
1
|
2
|
3
|
4
|
||
Наставник користи
савремене методе у извођењу наставе
|
1
|
2
|
3
|
4
|
||
Како бисте вредновали целокупан ток часа
|
1
|
2
|
3
|
4
|
||
На овом часу сам уз помоћ нових метода:
(заокружи тачне
одговоре)
а) сазнао/ла о нешто ново
б) научио/ла да радим у групи и будем део
тима
в) научио/ла да подучавам друге
г) покушао/ла да износим своје мишљење и
сугестије
Највише ми се допало: .............................................................................................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................................................................................
Није ми се допало:
..............................................................................................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................................................................................
Резултати
анкете: Коментари / Сугестије:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________