уторак, 3. децембар 2019.

Интернет учионица

МИШЉЕЊЕ  О ПОХАЂАНОМ ПРОГРАМУ СТРУЧНОГ УСАВРШАВАЊА
Назив програма: Интернет учионица
                            Компетенција: К4, приоритет: 1, 32 бода
Каталог програма сталног стручног усавршавања наставника, васпитача и стручних сарадника за школску 2018/2019. и 2019/2020. под каталошким бројем 630                                       
Место  реализације: Семинар се реализује електронским путем
Време реализације: 5. 11. до 3. 12. 2019.                                                                                                          Водитељи семинара: Радмила Николић, Ивица Жупањац
На скали од 1 до 5 процењујем :
Садржај програма
1
2
3
4
5
Применљивост садржаја у пракси
1
2
3
4
5
Избор метода и облика рада
1
2
3
4
5
Рад водитеља семинара
1
2
3
4
5
Организацију семинара
1
2
3
4
5
Добијени материјал
1
2
3
4
5
Модератори о Гугл учионици:
Гугл учионица је виртуелно место за наставнике и ученике која помаже  организовању наставе која је прилагођена брзини рада и могућностима сваког ученика. Са само неколико кликова, можете креирати виртуелну учионицу, додати ученике и поставити лекције и задатке. Креирањем разноврсних садржаја омогућено је ефикасно учење свим ученицима, без обзира на то како ученик најефикасније учи. Ученици могу да уче брзином која им одговара, прегледају материјал за учење више пута ако им је потребно, а помаже и ученицима који су изостали са наставе.
Моћи ћете да видите ко је од ученика завршио задатке, ко још увек ради на њима, и унети оцене када их заврше. Ученицима ће часови бити занимљивији, биће активнији на њима, а самим тим и наставни садржај ће им бити лакши. Гугл учионица даје могућност сарадње и са наставницима истих предмета и предмета у кореацији.
Теме на семинару:
-         Виртуелне учионице и комуникација путем интернета - У овој теми представићемо предности и недостатке коришћења интернета и виртуелних учионица и дати основе дидактике наставе која се ослања на употребу виртуелних учионица;
-         Креирање и подешавање Гугл учионице - Гугл учионица из угла ученика и из угла наставника, креирање Гугл учионице и основна подешавања, позивање ученика и повезивање наставника;
-         Управљање Гугл учионицом - Врсте садржаја и начин његовог креирања у Гугл учионици, постављање наставног материјала, обавештења и задатака, комуникација у Гугл учионици, покретање дискусије, постављање анкета и задатака у свакодневној настави;
-         Праћење постигнућа ученика у Гугл учионици - Праћење и вредновање рада у Гугл учионици, оцењивање задатака и давање повратних информација ученицима, евиденција постигнућа ученика.
Веома занимљив и не толико захтеван и садржајан семинар. Полазници који овладавају дигиталним вештинама све понуђене садржаје на семинару могли су без помоћи модератора да савладају и науче.
У пракси моја очекивања су била много велика. Мали број ученика се снашао у Гугл учионици и одговорио на једноставне захтеве. Треба много времена да се деца навикну на овакав начин рада.